Na początku każdy wilk otrzymuje 200 BS, a za każde opowiadanie 20 kolejnych. Za pomoc w rozwoju watahy dostaje się 100.
Talizmany:
Talizman Smoka
Noszący go może posiadać smocze skrzydła i ziać ogniem.
600 BS
ELiksir otwarcia
Ten eliksir otwiera przed wilkiem który go wypił nowe możliwości jak np.
bieganie super szybkie, latanie (nawet jak się nie ma skrzydeł),super moc magiczną i fizyczną,
wyostrzone zmysły
Dawki:
1 kropla: wyostrzenie zmysłów
5mililitrów: Zadawane przez wroga rany nie bolą i goją się natychmiast + super szybkość i siła
całość: niesamowita moc przewyrzszająca moc demona, jednak gdy wilk to wypije, umiera po 15 godzinach
cena: 1000 BS
Afrodyzjak działający przez dwa miesiące sprawia że wilk/wilczyca który otrzymał
zakochuje się w pierwszej osobie przeciwnej płci, tego samego gatunku.
Dawka: aby zadziałał należy dać cały eliksir
Eliksir zmiany wyglądu
Po jego wypiciu wilk zmienia wygląd
Dawka:
Cały eliksir na przemianę kompletną
Efektem działania mikstury jest zmiana żywiołu wilka
Dawka: Cały eliksir
2000 BS
Po jego wypiciu wilk staje się całkowicie odporny na ogień, oraz gorącą magmę, więc może spokojnie
stanąć do walki z przeciwnikiem władającym ognistym żywiołem
Dawka: pół eliksiru (po wypiciu całego mogą wystąpić nieprzyjemnie efekty uboczne jak np. nadwrażliwość na ciepło)
Mikstura podmiany
Dzięki niemu wilk może się zmienić w dowolną osobę o której pomyśli
Dawka: Cała buteleczka na przemianę 3 godzinną
1500 BS
Zbroje:
Zbroja ze skóry jelenia
Zmniejsza rany doznane podczas walki.
Cała
300 BS
Hełm
100 BS
Nagolennik
50 BS
Napierśnik
100 BS
Zbroja na skrzydła (tylko dla demonów i aniołów)
50 BS
Zbroja z liści
Zmniejsza rany doznane podczas walki, oraz można ją ubrać na ważne spotkanie.
Cała
400 BS
Hełm
100 BS
Nagolennik
100 BS
Napierśnik
100 BS
Zbroja na skrzydła (tylko dla demonów i aniołów)
100 BS
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz